betam yok yanlış anladınız 20lik diş zaten çekilecek o da ağrı yapıyor. Bu iltihaplı dişimi anlattım sağ en arka hemen yanında normal bi diş ve 20lik var diye azı dişimi söyledim.. hani 20lik çekilecek bu diş de çekilecek arada sadece 1 diş kalıyor en arkada ne yapilabilir diye sordum