flowersssss henüz çok çok yeni sayılırsınız kendinize zaman tanıyın :) her iki doğumumda normal oldu ve dikiş atıldı. 1 ayda toparlandım 40’ımda daha iyiydim. Alttan dikiş olduğu için eşimle her iki doğumumda da 40 + 1,5-2 hafta arası daha bekledik ilişki için de. Çok oturur pozisyonda durmamaya gayret edin ilk doğumumda çok oturur pozisyonda kaldığım için dikişlerim daha sancılı süreçle iyileşmişti…