begonvil00 14 aylık oğlum var yabancıya bile gülümser. Kapı çaldığı an heyecanlı heyecanlı gider tanımasa bile kucağına gitmeye çalışır. Hatta geçen doğalgazcının peşinden ağladı onu neden götürmedi diye. Normal mi Allah aşkına ya çok takılıyorum
busrastattz begonvil00 benimkide aynısı😁 normal mi bilmiyorum ama herkese ama herkese gülümsüyor gidiyor hemen kendini sevdiriyor
12betul begonvil00 Benim ki de tam tersi her gün gördüğü insanlara bile gitmez kaçar ağlar . Sadece kendi isterse uzaktan yaklaşıp birşeyler söyler . Baba ablalar ve ben dışında kimseyi sevmiyor yaklaşmıyor . İnanın bu daha zor . Sosyal bir çocuk demek ki zaten büyüdükçe yabancı ve tanıdık arasında ki farkı ayırt ediyorlar .
alpaslanmom_ begonvil00 oğlum 13 aylık taksiye bile binemiyorum yabancı gördüğü an ağlama krizinde bence sizinki iyi bir şey sosyal bir çocuk olacak yaş ilerledikçe siz öğreteceksiniz
begonvil00 busrastattz aynen öyle. Şimdi sorun olmayabilir ama büyüdükçe hala aynı şeyi devam ettirmesinden korkuyorum kötü bir devirdeyiz
busrastattz begonvil00 bence büyüdükçe eğitebiliriz yabancılara gitme, istemiyorsan konuşma, özel bölgelerine dokunamazlar, istemiyorsan sarılamaz, öpemezler vb.
TQYmom2525 12betul benimki de böyle , bir yere gitdiğimiz zaman ben ve eşim dışında diğer insanları gördüğü an ağlamaya başlıyor , 1 saat sonra sakinleşiyor
ebrusafura Benim kızımda 17 aylık gitmez öyle hele biri sinirlendirsin şirketi bakıp baybay yapar gitsin diye ve bidaha o kişiye hayatta gitmez çok zor iki türlüsü
begonvil00 alpaslanmom_ ikiside kötü ya bende korkuyorum yabancılara böyle gereksiz alaka gösteriyor ilerde devam eder diye
12betul TQYmom2525 Bizde de aynı ve cidden yorucu . Ev oturması misafirlik falan zaten yapmıyorum ama zorunlu durumlarda hele ki çok yorucu
ikiyavruskaannesi begonvil00 Benim büyük oğlumda öyleydi o aylarda su an 3 yaşında gitmez. Ama böyle olunca sosyal oluyorlar. Hatta kardeşi de tam tersi babası, abisi ve benden başka kimseye gitmiyor. Akrabalar bile sevmeye kalksa eliyle itiyor.
mrscakir begonvil00 parkta çocuklar onunla ilgilenmese bile gülümser, anneleri ona şebeklik yapınca gülümser ama kimseye gitmez yani ailemden 3-4 kişi dışında asla kimseye gitmez 😬 uzaktan benim kucağımda herkesle oynuyor ama almaya çalışınca gitmiyor. Çocuklara karşı daha ılımlı onlarla oynamayı seviyor. Her çocuk bir değil tabiki ama bizimki böyle ☺️
UykuPerisi_ begonvil00 siz biz olabilir misiniz :) 14 aylığız ve aynı şeyleri yaşıyoruz. Hiç yabancılık çekmiyor bir yabancı gel bana dediğinde hemen kollarını açıp gidiyor. Bu şimdilerde “aa ne kadar güzel hiç yabancılık çekmiyor” denilse de ileriki dönemlerde de aynı olursa sıkıntı büyük. Kolaylıkla herkese gitmesini sevmiyorum. Bakalım zaman be gösterecek :(