byzbrk Kızlar 3 aylık olucak son 1 ay hep dört günde bir kaka yapma düzeni oluştu normal mi sizce böyle bi düzn oluşması doktor 10 güne kadar normal diyor ama çok ıkınıyor memede bile ıkınıyor artık
gygo byzbrk sadece anne sütü alıyorsa normal oğlum haftada bir yapardı ek gıdaya geçince her gün yapiyolar
metomomm Aynı benim ki 7 günde bir yapıyor 2 aylıktan beri, 3 doktora gittim hepsi 10 güne kadar normal 10 gün yapmayıp karnı taş gibi olursa gel dediler