Bir haftalık olduk sarılıktan dün yatırdılar bugün çıkardılar sezaryen oldum sütüm geç indi eşimle aramızda kan uyuşmazlığı var neyse meme emecek yavrum sarılıktan mı neydense uyanıp da memeye sunmuyor ki zaten kendime sövmek istemiyorum meme uçlarım yok plastik meme ucu kullanıyorum çıkıp duruyor ağlayacağım hava yutuyor emmese mama versem emmeyi unutacak ayrıca çok geliyor birden tanzikli akıyor memeye göre kusuyor. Az emiyor az mama veriyorum ebeler öyle dedi diye bu sefer fazla geliyor yanından ağzından akıyor. Demin hiç hiç hiç almadı memeyi ayaklarını sıktırıyorum bezini açıyorum gözünde enfeksiyon akıntı vardı onu mahsus emme saatlerinde siliyorum uyansın diye uyanıpda mememi almadı bende biberonla 30 ml mama verdim sonra güzel mememi de aldı 15-20 dk da mememi verdim sonra gazını çıkartmak için omzuma aldım gaz çıkarmadı rahattı uyuyordu sarmaya kalktım birden burnundan fışkırttı kustu çok korktum sabahtır ağlıyorum şuan iyi gibi uyuyor gayet ama korkuyorum ve acile mi gitsem