lolitam albaayrk normalde eczaneden alıp ücretsiz takıyorsun ben öyle yaptım pazartesi günü operasyon geciricem cikartip tekrar takacaklar spralini al gel dedi ücretsiz takılacak yine
12betul Niyesordunbucevabi Hiç hoş bir şey değil 😅😅😅 Allahım affet bu kullarını verdiğine çok şükür ama yeter 😅
forumgurmesi Bende 10 gün önce 1500 tl ödeyerek taktırdım. Devletimiz nüfus artışını desteklediği içindir bu uygulama.
babyykar Ana çocuk sağlığı merkezlerinde , üreme sağlığı merkezlerinde ve ketem birimlerinde ücretsiz takılyor bulunduğunuz ilçenin ilçe sağlık müdürlüğünü arayıp öğrenebiliyorsunuz nerde ve ne kadara taktıracağınızı
albaayrk budakrabia bizim sağlık ocağında takıyorlar mı bilmiyorum hiç sormadım. Hemşire daha önce gittiğimde kondom verecekti onada güvenmediğim için almadım
AnaKuzusu34 albaayrk hormonlu mu taktırdınız çünkü hormonluysa ücret talep ediliyor ama bakırlı olandan ücret alınmıyordu. Son durum ne bilmiyorum tabi