Kızlar boy aynası aldım normalde yatak odasına koymuştum şimdilik dursun diye ama artık oturduğum salona koymayı düşünüyorum acaba sizler nereye koyuyorsunuz ve yerini nereye ayarladınz süsleme vs bişeyler yaptınız mı gerçi ben sade şeylerden yanayım ama sizlerinde fikirlerini ve kullanıs şeklinizi merak ediyorum yardımcı olun bakalm bu bacınıza nasıl yapayım nereye koyayım 😁😌