Can2808 ehliyet alalı 2 seneyi geçti şimdiye kadar neden almadıgımı sorguluyorum yaş oldu 32 keşke önceden bu işi halletseydim araba kullanmak ve kafan nereye eserse oraya gitmek kadar güzel bişey bilmiyorum her işimi özgürce kendim hallediyorum alın alın sakın alamam diye de korkmayın 😁