Emimehmet123 @Dijlem ben çocuklar icin annenin hayatını karartmasına karşıyım. O çocuk 18 olduğunda bana bu hayatı yaşatacağına keşke boşansaydın diyecek. Hiç olmadı kendi aile tartışmalarından, mutsuzluğundan kaçarken bi kadının bir adamın peşinden gidip kendi ailesini kuracak ben 30 yılımı hiç ettiğimle kalacağım. Oysa o çocuk daha huzurlu bir ortamda büyüyüp kendine değer veren birini bulabilirdi. Ailesinden kaçmaya çalışırken karşısına ilk çıkan adamla, veya kadınla evlenip belki kendi mutsuzluğuna da sebep olmazdı. Aile hayatında sevgiyi gören çocuklar gerçekten daha özgüvenli ve daha mantıklı kararlar alıyorlar hayatlarında. Boşanmak zor bir süreç evet ama siddet olan, değer verilmeyen, itilip kakılan veya aldatılan bir evlilikle yasamaktan daha zor olamaz. Lütfen kendiniz icin bir şey yapın. Gerekirse devlete sığının düzeninizi kurana kadar.