2025mucizem Hemen hemen 9.5 aya kadar kullandık. Çok faydası oldu benim bebeğime. Bi dönem şurup falan da kullandık ama kıvam arttırıcı olmadan şurup da hiçbir işe yaramamıştı. Tam hatırlamamakla birlikte 7. Aydan sonra her paket bitiminde yeniden başlamadan denedim kusması devam ediyor mu diye.