Kızlar merhaba oğlum 33aylık oldu anne ver, anne koş, anne kamyon, anne büyük kepçe, anne baba gitti, anne su, anne çilek, anne süt vs vs buntarz cümleler kuruyor. Ama daha akıcı konuşmuyor yani üçlü cümlelere tam geçiş yapmadı. Ama 32 haftalık doğmuştu sizce erken doğumun konuşmada bir etkisi oluyor mu? Sizin çocuklarınız kaç yaşında tam konuşmaya başladı. Tv telefon veriyordum ama çok değil yemek yedirirken falan onuda artık vermemeye karar verdim. Ekstra yapmam gereken birşey var mı? Sizce normal gelişiminde mi? Yani her kelimeyi tekrar ediyor sizce ne yapmalıyım