
Arkadaşlar iki doktora götürdüm ⅔ yaşına kadar böyle sürebilir egzama var dedi. Mustelanın atopik kremini Biodermanın da sensidaly kullanıyorum ekstra bir krem vermedi. Deniz suyu iyi gelir dedi arada böyle çoğalacak arada hafifleyecek denildi. Böyle olan var mı aranızda gördükçe üzülüyorum