zamansumisali_ hepimiz aymıyız🙈istiyoruz ki daha çok kilo alsınlar hemen büyüsünler . Bizde 2 aylık olduk 5300 dü kilosu. 37+2 3 kilo doğdu. Ayda 1 kilo almışız çok iyi aslında normal ne üst sınırda ne alt. Ama bende merak ediyorum iyi mi değil mi kafaya çok takıyorum.birde daha tombiş bebekler görünce üzülüyorum acaba bizim kız niye böyle değil diye😁😁