mado Toz şeklini değil ama 2.5 yıl kadar çiğneme tableti olanını kullandık 5 yaşında 5 mg olarak değiştirildi tozu . Daha sonra bıraktık alerjik astımı vardı özellikle gece öksürmeleri uykudan uyandıracak tarzda öksürmesi olduğu için başlamıştık . Yan etki olmadı bizde uyumadan önce veriyordum . Çok şükür şu an iyi oğlum .