Oğlum ağır otizmli. Otizmin hiçbir testi yok. Çocuk psikiyatristi dışında hiçbir doktor tanı koyamaz. Profosyönel bir çocuk psikiyatristi şaak diye anlar. Benim önereceğin (SABRİ HERGÜNER- OSMAN ABALIDIR) Riskli bebek cart curt hikaye bu adamlar şaaaak diye otizmi anlar tanıyı söyler müsadele size kalır. Ben Avrupa’da yaşıyorum doğum testlerimi Türkiye’de ünlü bir hastanede tüm kontrollerim vb yapıldı dediğiniz testler de dahil. 4-5 boyut filmler hatıra için çekildi cd ile teslim edildi, fakat Otizm hayatıma 2 yaşında girdi, belki doğuştan belki sonradan bana karanlık Allah’a aydınlık. Bu illet ile mücadele eden her aileye sabırlar diliyorum, yaşamayan bilemez çok zor.