Aynısını yaşadım ve 5 tane doktora gittik malesef en son biri önerdi burundaki tozlar birikip balgam yapabiliyormış diye hem günlük bi damla burnu temizlensin diye serum fizyolojik damlattık ne zaman gece az örtmeye başladım hiç terlememe ya başladı ozaman geçti azıcık bile terlese balgam yapıyor iyice gözlemle sende anlarsın mendil falan koysanda bi işe yaramıyor terlediği anda balgam oluyor.