Smilebaby_ Ay o ne bende hamile iken kuran okuyordum bir anda başımdan aşağıya parıltılar döküldülüverdi benimde gözüm öyle oldu ama bu dediğiniz şey ile aynı mı bilmiyorum 😂çok şaşırmıştım
Mugerrr Smilebaby_ geçmiş olsun öyle değil. Gözün önüne siyah noktalar toz gibi iplikgibi şeyler geliyor. Rahatsız ediyor
Gul-42 Mugerrr bendede oluyor bende uzagı goremıyorum adı ne bılmıyorum doktor gozluk eger bır tık yükselırse verırım dedı
Mugerrr Gul-42 belki benimde öyle birşeydir. 10 yıl önce üniversite ye ilk başladığımda uzağı göremiyorum. Doktora gittim 0.25 astigmat ve uzağı görememe dedi. 10 yıl geçti ilerlemiştir diye düşünüyorum.
Mugerrr Marianne aynen üniversitede de olmuştu. Çok fazla kitaba ve telefona bakmıştım. Yine bu aylardı vize haftasıydı. Doktora gittim birşey yok dedi. Makinayla bakmıştı. Damla verdi sadece.bir süre daha devam etmişti sonrada fartketmedim.