UykuPerisi_ Oğlum ısırdı. Tam dibinden açılma olmuş. Baya tara yani. Emziriyorum ama canım yana yana. Bırakmak istemiyorum emzirmeyi :( böyle olan var mı neler yaptınız
urs_mom UykuPerisi_ Ben lansinoh kullanıyorum göğüs ucu yaralarına çok iyi geliyor ama ısırmayla oluşan yaraya iyi gelir mi bilmiyorum canım