eflinida Valla asko benim ilk oğlumun 13.ayda alttan iki disi çıkmıştı sadece yani cok gec dis çıkarmıştı bu bebegimde 6 aylikken 2 dişi cikti bir taneside yarmak üzere bayağı sis onla uğraşıyoruz gece gündüz 🫶🙊 her bebek farklıymış demek ki dedim galiba buda gec çıkarır ama korkma cikar kuzum kökü onlarda🫶💗 hem gec çıkınca gec dökülür benim ilk oğlumun dişleri boncuk boncuk cikti gec cikti ama hepsi birden çıkmıştı maşallah 😍