uykusuzmom_ benim kızım ilk dişini 10,5 aylıkken çıkardı, yürüyordu ama ağzın da diş yoktu😅 oğlum da ilk dişi 8,5 aylıkken çıkardı, ikisininde dişleri çıkmaya başlayınca aynı anda 2 tane 3 tane birden çıkarmışlardı, hatta kızımın 4 tane dişi 3 gün içinde patlattığı bile olmuştu, 1,5 yaş civarında ikisinin de 16 dişi vardı. Geç çıkarsalarda yaşıtları aynı zamanda tamamladılar. Geç çıkan dişlerin daha sağlam olduğunu söylüyor, birde diş çıkarma dönemi zorlu bir dönem, iştahsızlık, kilo verme hepsi var, bebek kendini ne kadar toplarsa o kadar iyi. İlk çocukta geç çıkarma stresini fazlasıyla yaşayan biri olarak yorumunuzu görünce yazmak istedim, İnşallah dişlerini sağlıcakla ve kolaylıkla çıkarır. 🌸