Benim de riskliydi, perinatolog kontrolündeydim Zeynep Kamil’de. Yine bir gün kontrol için gittiğimde acil yatış verildi, sezaryen ile doğum yaptım. Açıkçası özel hastane rahatlığı tabii ki yok, ama ne olursa olsun sizin ve bebeğinizin sağlığı söz konusu ve bu anlamda en güvenebileceğiniz hastane burası. Gerçekten çok başarılı doktorlar var ve sizin gibi hatta daha da riskli nice vaka görüyorlar, oldukça tecrübeliler yani.