alpaslanmom_ yenianne___ böyle bir şey yok mama deneyerek anlayacaksınız sizin bebeğinize hangisi alırır hangisi aldırmaz bünye ile alakalı
voynn yenianne___ Ben doğduğundan itibaren hipp kullanıyorum 3 aylık 6 buçuk kilo anne sütünüde çok az içti kırk günlükken kesildi ona rağmen güzel kilo aldı Hipp çabuk sindiriliyor daha erken açıkıyor ama bence öyle olması daha iyi ben memnunum
patimum yenianne___ golden goat kullanıyorum. Anne sütüde alıyor gerçi ama ilk başta kilo sorunumuz vardı çok mama araştırdık golden goat kullananların çoğu kilo konusunda çok rahat ettiklerini belirtmiş burada. Bide içeriği temiz hiçbir ürünleri geri toplantılmadı hatta açıklamada yaptılar sosyal medyada bizde böyle bir şey olması mümkün değil diye o yüzden güvendiğim bir marka. Fiyat diğer mamalara göre biraz pahalı ama tek dezavantajı o
alpaslanmom_ yenianne___ oğluma aptamil ve hipp kullanmıştım doğduğunda sarılığı vardı 3200 doğmuştu 40 ı çıktığında 2 kiloyu geçik almıştı aldırıyor kilo
shylaerkan Biz bebelac gold kullanıyorduk kilo alımı hızlanınca azaltım şimdi hippe gectık kılo alımı yavaşladı suanda
sevgigormus Biz Aptamil pronatura kullanıyoruz , bence güzel kilo aldırıyor içeriği temiz ve güzel tavsiye ile almıştık , kullanmaya devam edeceğim gaz şişkinlik yapmadı.
demirhediye Aptamil pronutra kullanıyorum bebeğim çok severek iciyor gelişimi çok güzel tadini seviyor en önemlisi gaz kabızlık yapmadi
veysel13 Bebeğime aptamil pronutra kullanıyorum çok memnunum bebeğim tadını seviyor icerigi temiz palm yağı yok çok memnunum
powerpuffgirlss yenianne___ aptamil diyolar ama kusturma yapiyomus hipp guzel kusma kabizlik uapmiyor ony kullaniyorum ama cok kilo aldirmiyor
nurdenizf Aptamil uzun yıllardır olan bir marka olduğu için şuan pronutra serisine başladık. Şuan iyi gidiyoruz bebeğim seviyor kilo aldı gibi gelişimi ilerliyor