1sen1ben1debebekk Baston bebek arabası beğendim kızlar ama 18 kg kadar taşıyor bebeğim 7 aylık olacak 4 gün sonra 12 kilo uzun süreli kullanabilir mi?Yani kullanan var mı bu tarz.Çat diye kırılır mı yolun ortasında:( çok kararsız kaldım
usenmedimyaptimbirvelet 1sen1ben1debebekk 1 yaşından sonra kilo alımı yavaşlıyor. Yürümeye başlandıkçada kilo verme durumuda oluyor o yüzden kullanırsınız diye düşünüyorum
organikirmik 1sen1ben1debebekk 7 aylık 12 kg mu 🫠 maşallah. Yani belli bir yerden sonra kilo alımı yavaşlıyor ama kilosu önde giden bir bebeğiniz var 18 kiloya yakın zamanda da ulaşabilir. Kırılmasa bile çok konforlu olmayabilir ben bilemedim açıkçası
HeeSenCokBiliyon 1sen1ben1debebekk kullanılır ya 1 yaştan sonra zaten kilo alımı aşırı düşüyor benim bebeğim 12 aylıkken 11 kiloydu şu an 25 aylık 13 kilo. Uzun süreli kullanırsınız bence
Hiilyuss 1sen1ben1debebekk chicco ohlala modelini kullanıyorum cok basit bir araba görselle bak diye yazdım😂 2 cocugumu arkalı önlü oturtuyorum biri 13.5 diğeri 11 kg 😂 henüz kırılmadı
1sen1ben1debebekk usenmedimyaptimbirvelet hareketsiz bir bebek bebek arabam var ama kullanamıyorum asansör olmadığı için ağır geliyor bunlar da kırılır diye korkuyorum
1sen1ben1debebekk organikirmik of çok karasız kaldım kucakta taşıyamıyorum hastane randevuma gidemedim kendi arabası ne katlanıyor adam akıllı ne sığıyor bu ebebekten almıştım canyon mudur nedir.pratik tam işimi görecek olanlar da taşıması kapasitesi sıkıntılı:(
1sen1ben1debebekk Hiilyuss şuan o modele o kadar veremem 😅Aldım o fiyatlara bi tane kullanmıyorum puset ana kucağı hamak beşik mama sandalyesi derken iflas edicem cidden😅4 bine buldum onu düşünüyorum ondan yazdım
Mtzzeynep 1sen1ben1debebekk 4yaşına girecek oğlum 15 kg. O bile biniyor ama boyu uzun olduğu için ayakları değiyor yere.
1sen1ben1debebekk Mtzzeynep tamam sorun boyda değil zaten zayıf bir çocuksa kullanması normal ki hemen hemen max kapasiteye gelmiş yarın birgün kırılır mı ben onu sordum hanımefendi çocuk bi 18-20 kilo olursa yine taşıyor mu diye😅
Rabiiul 1sen1ben1debebekk Kabinler de hafif oluyor fiyat aralığı nedir baktığınızın bilemiyorum ama bence her ihtimale karşı satıcıdan destek alın bu sefer kilo aşımından sonra kırılma olmasa bile sürüşte zorlanabilirsiniz
Rabiiul 1sen1ben1debebekk hangi modeli beğendiniz paylaşın isterseniz belki burada kullanan vardır en azından deneyimini de paylaşır
1sen1ben1debebekk Rabiiul Yani böyle bişey düşünüyorum asansör yok bel fıtığı var ultra hafif olması lazım tek başıma sağlık ocağına götürürken hastane işim falan olduğunda evden çıkamıyorum destek olmadan.O yüzden.Yanımda biri olacaksa canyon travel olandan var onu götürebilirim.Tekken idare edecek bir şey lazkm
Rabiiul 1sen1ben1debebekk kullanan varsa yardımcı olur en azından , çıt kırıldım gibi bu modeller de o kadar para verip kullanamazsanız yazık olur e bebekte ne kadar acaba bastonlar
1sen1ben1debebekk Rabiiul 3-5 bin arası aynı şekildeler yaa:( Çok dandik duruyorlar ama hafifler 10 bin falan veremem şuan bilmiyorum
Rabiiul 1sen1ben1debebekk anladım canım bende farklı modelini satıyorum kızım bebek arabası sevmiyor annem hediye almıştı senin baktığın bendekinden biraz daha hafif gibi duruyor inşallah gönlüne göre bulursun 🤲🏻