hilaldorukk benimki bi gece başımı yastığa sol tarafa koymamla dünyam dönüyordu 15 saniye falan sonra yataktan kalkarken ani hareketlerde şiddetli dönüyordu. Hatta bi gece o kadar kötü döndü ki midem aşırı bulandı anlamadım ama neden oluyor bilmiyorum tabi ilk zamanlarda. Sonra sanırım bir kaç hafta sonra sabah uyandığımda sersemdim bir kaç gün hem sersemlik hem bulantı devam ediyordu en son 3. Günde artık atak geçirdim dünyam dönüyordu ellerim ayaklarım uyuştu kusma bulantı soğuk ter döktüm hareket edemiyordum ambulans çağırmış eşim işte o gün başladı benim baş dönme hikayem hiç unutmuyorum o günü nisan ayında oldu 23 nisana geliyordu sanırım zamanı. Acilde serumlar yapıldı tabi o serum benim tansiyonumu düşürdü o ilaçta bana yan etki yaptı bayılacaktım direk uyutuyordu beni konuşmaya dilim dönmedi. Hemen kestiler ilacı normal serum gönderdiler damardan tansiyonum 8di hissetmiştim zaten tansiyonum düştüğünü. Serumum bitince kbbye çıktık doktora zaten ranvdebu almıştım o gün fenalaşmıştım manevra yapıldı ama ben o manevradan sonra odadan ayakta çıktım çok iyi gelmişti. Bir kaç saat sonra yine aynı olmuştum belirli aralıklarla atak geçiriyordum sürekli o günden beri hep böyle işte ataklarım azaldı en son geçen ay atak geçirdim 1 saat sürdü ataktan sonrada felaket bir baş ağrısı dengesizlik oluyor Bnde