metomom mrscakir evet benim arkadaşında öyle oldu bebeğim 6. Aydan beri rahatlıkla içiyor bi bakın aparatını çıkartın
ads0210 xzlemxx Suluk bozuk değil o zaman herkesin öyleyse. Ona da sordum güzel mi diye güzel dedi zaten . Bana zor geldi galiba sadece😀
balkizlar ads0210 valla büyük kızım 4 yaşına kadar evde de çelik suluktan içti 😅 çok zorlanıyorduk hatta.. direkt bardakla da içebilir evde
ads0210 balkizlar Alıştırmak lazım ama korkuyorum hala ağzında bekletiyor suyu içerken bardakla hoopp diye çok alıyor
seda2852 @ads0210 benim oğlum 9 aylık olana kadar aventin alıştırma bardağından içti munchkin e alıştıramadım bir türlü sonra su dolu verdim eline kendi oynarken bir günde çözdü şimdi dünya varmış diyorum aventten çok su içmeyen çocuk şimdi munchkini çok güzel içiyor
acemianne___ ads0210 şuana kadar çocuğuma aldığım enn enn doğru şey gerçekten her kurusuna değdi , benimde 28 aylık sürekli elinin altında susadıkça içiyor ve çekimi rahat ,
mss_12 ads0210 bizde çok seviyoruz munchkin suluğu.çok rahat çekiyor bende zor çekiliyor diyince terddüt etmiştim ama nerdeyse yaşından beri kullanıyor
yldrm12 ads0210 bende aldım içimi zor ben çekemedim eşim çekemedi zor çekiliyor yani. Kızımda çekemedi sevmedi 22 aylık normal sulukla içiyor
efnannisa ads0210 bende munckhin kullanıyorum kizima sanırım 8 aylıktı aldığımda şuan 23 aylık ama artik bardaktan su içiyor sulugu istemiyor bence yaş olarak büyümüş artık suluga ihtiyacı yok gibi
nur-se ads0210 limon sirke karbonat tarzı temizleyiciler denediniz mi ya da kaynatmak falan uygun mu acaba
alpaslanmom_ minikaslancik bizimki içiyor artık burda bir arkadaş biberon gibi tut ver dedi öyle bir içti sonra alıştı şuan içiyor 😃