simseklivekalpli limoncum sanırım rahim ağzı yarası yapabiliyor. Ben kendimde olduğundan şüphe ediyorum çünkü
1durununannesi Ped kullanmıyorum, beije menstrüal kap kullanıyorum ve çok rahatım. Doğumdan önce de organicup kullanmıştım o da çok iyiydi 👌
sancarmom simseklivekalpli tampondan hep çekiniyorum ya çokta istiyorum kullanmayı ama beceremezsem diye :( molped yara yapıyor orkit platinum kullanıyorum kokusu vs memnunum
simseklivekalpli sancarmom düzgün yerlestirirseniz bir sorun olmuyor ya. Hatta daha hafif hissediyosunuz
metekaanmomm simseklivekalpli molped bazen de kotex ama günduz dışındakileri kullanamıyorum çok rahatsız oluyorum
annehalleri limoncum becerebilsem keşke denizde falan da iyi olur tampon bir kere denedim olmadı 🥲nasıl alıştınız nasıl taktınız valla bravo
myangelson simseklivekalpli molped pure soft kullanıyorum çok memnundum ama son 2 aydır tahriş sorunu yapmaya başladı 🤦🏻♀️ Orkid pamuklu çıkarttı onu denemeyi düşünüyorum. Pamuklu dışında kullanamıyorum tahriş ediyor 🥲
katerinapetrova simseklivekalpli Gün içinde hep tampon kullanıyorum sadece gece yatarken ped kullanıyorum ikisinde de kotex markasını alıyorum yıllardır çok memnunum
semaw esmanurveannesi Tampon gibi ama emmek yerine bir kap gibi içinde topluyor. Silikon, yıkanıp tekrar kullanılıyor çok rahat
esmanurveannesi limonlulolipop bende aynısını yapıyorum ama lohusalık bitince pede geçecem bez aşırı terletiyor bebeğime içim acıdı ayaklandığı gibi bezden kurtarcam onu inşallah 😅
limonlulolipop esmanurveannesi Vallahi bende kıyamıyorum birde pişik oluyor sürekli🤧 1.5 yaş olsun hemen eğitime başlıycam