simseklivekalpli Ben genelde molped kullanıyorum, pamuklu olan hepsi çok kalın geliyor. İlk günler de yoğunluktan dolayı facelle tampon kullanıyorum. Siz hangi pedi Kullanıyorsunuz, memnun musunuz? 🩷
suheyla92 simseklivekalpli ben de kalin sevmiyorum ince petek dokulu olan bi orkid bi molped var onlardan birini aliyorum
simseklivekalpli suheyla92 orkid çok kokulu ya. Onu sevmiyorum hem parfüm zararlı hem iki koku birleşince garip bi koku oluyor 🫣
pinar180 semaw bende kullanmak istiyorum bu ay ama rahat mı bilemedim sizin kullanım sonrası yorumunuz nedir ne zmneır kullanıyorsunuz
nur-se simseklivekalpli orkid platinium tek geçerim, molped doğumdan sonra hiç kullanamadım aşırı taşırıyor ama orkidde asla öyle bir sorun yaşamadım
ninodurbenimadim simseklivekalpli Çok sık kullanmıyorum ped, menstruel kap kullanıyorum. Kullandığımda ise Beige.
kirmizibalikbeachte simseklivekalpli uzunca seneler orkid kullandım ama son zamanlarda inanılmaz derece kaşıntı ve tahriş yapmaya başlamıştı. Kotex’e geçtim şimdilik memnunum en azından hassas cildime iyi geldi 🤷🏼♀️
suheyla92 simseklivekalpli Bendeki orkidler hamileliğimden önceki stoktan kalma parfümlü değiller bana da dokunuyor parfüm hemen kaşıntı yapıyor. Ince ve petek doku olanlar hangileri ben de ondan alayım bitince
aylaa26 simseklivekalpli kalın bende sevmiyorum ama orkid yada başka markalar kaşındırıyo felaket takamıyorum 😂