Kızlar ergenlikten beri sivilce problemim var 7 sene önce ilaç tedavisi gördüm 1 sene sonra sivilceler yine tekrarladı kullanmadığım asit serum yüz temizleme jeli kalmadı döktüğüm paranın haddi hesabı yok. Beslenmeme dikkat ediyorum çok şekerli ve baharatlı şeyler tüketmem tüketirsem bol su içerim ertesi günü daha hafif beslenerek geçiririm hormonlarımda bir sıkıntı yok neden oluyor be geçmiyor izleri anlamıyorum artık canımı fazlasıyla sıkıyor 27 yaşındayım ergen gibi sivilcelerle mücadele ediyorum hamileyken çok güzel olmuştu sonra çıkmaya tekrar başladı ton eşitsizliğide var ne yapacağım artık bilmiyorum birde sizlerden fikir alayım var mı ben gibi bu durumdan muzdarip olanlar???🙂🙂