Alparslanim1 oğlumu tam 4 yaşındayken başlattım okula hiç pişman olmadım Bence bu konuya duygusal bakmamak gerekiyor imkanım olsaydı daha erken başlatırdım benim evde yapamadıklarımı öğretmen okulda yapıyor etkinlikler konusunda bir şeyler öğretme konusunda Çocuğumda o kadar fark var ki çok memnunum Geçen gün eşimle bunu konuştuk hatta erken mi başlattık diyor çocuk erkenden okula gidiyor erken kalkıyor diyor kendi kendine duygusala başlayacak
Birincisi çocuk Erken kalkmıyor Okul 09.00′da başlıyor zaten Çocuklar da 7,5-8 gibi güne başlıyor 9′da okula gidiyor bir saat arkadaşları ile oynuyor onun dışında etkinlikler yapıyorlar Hoca güzel hava görünce toprağa çıkarıyor parka çıkarıyor evde bir kardeşi var ve ben günü geliyor bunları yaptıramıyorum öğretmen benim yerime yaptırıyor 4 saat zaten gidiyor oğlumun adı da alparslan şimdi okulunu çok seviyor arkadaşlarını çok seviyor Hatta cumartesi pazar günleri bile okula gitmek istiyor benim açımdan da çok iyi oluyor geliyorum küçüğü uyutuyorum kendim dinleniyorum