Bebeğinizin isteklerini ne kadar yapıyorsunuz?
Oğlum 1.5 yaşında ve ben her zaman bir mazeretim yoksa her istediğini yapıyorum. Yani oyun oynayalım ister oynarız, şunu yapalım hemen yaparız.
Son zamanlarda biraz zorlanıyorum mesela sabah kalkar kalkmaz kitap okutmak istiyor ama bir iki tane değil 10 tane kitabı arka arkaya bazen aynı kitabı defalarca okuyoruz. Hani o an başka işim yok o yüzden yapmamak için bir sebebim de yok ama sıkılıyorum sabah sabah 10 15 kitap okumaktan.
Okumasam vicdan azabı duyuyorum hem işim yok hem keyfi olarak çocukla ilgilenmedim diye. Siz ne kadar isteklerini yapıyorsunuz böyle keyfi olarak geri çevirdiğiniz oluyor mu?