aseanne Allah şifa versin diye dua ederiz, şifanız belli. Doktorun dediği şekilde ilaç kullanmak. İstemeseniz de kullanmalısınız. Çocuğunuz güler yüzlü bir anneyi hak ediyor. İnşallah en kısa zamanda tüm kaygılarınızdan kurtulursunuz. Maneviyatınızda dinin yeri varsa diye size inşirah suresini yazıyorum buraya. Sıkıldıkça bunu da okuyun, inşallah yardımı dokunur.
Bismillahirrahmânirrahîm.
1- Elem neşrah leke sadrek
2- Ve vada’na ’anke vizreke
3- Elleziy enkada zahreke
4- Ve refa’na leke zikreke
5- Feinne me’al’usri yüsren
6- İnne me’al’usri yüsren
7- Feiza ferağte fensab
8- Ve ila rabbike ferğab
Anlamı :
Rahmân ve Rahîm olan Allah’ın ismiyle.
1- Senin için bağrını açmadık mı?
2- İndirmedik mi senden o yükünü?
3- O sırtında gıcırdamakta olan (ve bu şekilde sana eziyet veren) yükünü?
4- Senin şanını yüceltmedik mi?
5- Demek ki, zorlukla beraber bir kolaylık var.
6- Evet o zorlukla beraber bir kolaylık var!
7- O halde boş kaldığında yine kalk yorul!
8- Ve ancak Rabbinden ümit et, hep O’na doğrul!