pimpiriklianne43 aynı canım aynı. Bir süre sonra elini de tutmuyor. Kaçıp gidiyor. Ona baştan önlem al. Ben aman enerjisini atsın nolcak dedim 1-2 kere önünü alamadım. Şuan bu konuda çok çabalıyoruz. Hem okul, hem biz.
Bir süre sonra aman ağlamıyorsa sıkıntı yok oluyor😃 daha başlangıç o morarmalar. Vurupta Kesilmeler olunca daha üzücü oluyor.
Stick ve yara kremleri var. Onlardan edinin. Mesela bephantol ün bepanjel i var. Morluğa kesiğe iyi geliyor. Stickte ani durumlarda iyi oluyor. Kanamayı falan durduruyor en azından çok olunca durmuyor tabi ama azaltıyor. Daha hızlı iyileşiyor. Yapacak bir şey yok. Duyguları Regüle edememe durumundan dolayı böyle oluyormuş biz psikiyatriye falan sorduk.
Mesela trapez, trambolinin etkisi oluyor bu durumlarda daha azalıyor. Tabi trambolinde tek bırakmayın.
Uzaklık algısı üzerinde çalışın. Mesafeli Top atma yakalama gibi.