DorukEfem61 Bebeğimin ensesinde omzunda kabarmalar var egzama gibi doktor nemlendirici verdi fakat daha kötü oldun aynı durumu yaşayanınız
Hoz34 DorukEfem61 kaç aylık bebegın benım oğlumdada cıktı düzenli yıkayıp bebe yağı sürdüm hametol sürdüm ve banyo yaptırırken lif vs hiç kullanmadım çünkü cıltlerı zaten kuru lif sünger gıbı şeylerle beter kuruyo sadece şampuan kullandım geçti
TazecikAnne22 DorukEfem61 benim bebeğim 4 aylık 3.ayından beri öyle malesef. Çok kuru ve hassas bir cildi var benimki gibi :(
DorukEfem61 Hoz34 10aylık lif kullanmadık hiç mustela şampuan kullanıyoruz vücudumuzada her banyo sonrası bebe losyonu ve yağı düzenli kullanıyoruz
DorukEfem61 TazecikAnne22 hiç böyle bişi yaşamadık bi haftada ensemkulak arkası omuz başı artmaya başladı deri döküntüsü kabarma falan
Alya_sare DorukEfem61 [url=https://hizliresim.com/oZCte6][img]https:// benm kızımdada cıktı böyle seyler sizinkide böylemi acaba
Kfkf Alya_sare yha bunu gordum ama cocugun neresi burasi onu bilemedim… bacagi felan mi bezin geldiği yerlermi
Kfkf Bebekler belli aya kadar isilik denilen kabarciklar oluyo bpyle minik minik onlardan korkmayin benim kiziminda hep yuzunde olurdu aklim çıkardı
Kfkf Alya_sare belki pisik olabilir ama yinede gidin bi saglik ocagina isterseniz eger doktorunuz ozelse fotografta atabilirsiniz bi hameten diye bi krem var onu kullanabilirsiniz oda geciriyo
Alya_sare Kfkf özel canm götrcm yarın gelin dedi görmesi lazm resmle olmuyr malesef korkuyrm ama hastaneye gitmek zorundaym