yarenkm Bebeğim 2 aylık gündüzleri 1’5-2 saatte bir besleniyor mamayla 60 ml içiyor genelde gecede beslenmek için 1-2 kez uyanıyor ama 2 gecedir bezi hiç ıslanmıyor yeteri kadar beslenmiyor mu acaba gündüz çişli bezi var ama gece hiç yok
seloloo yarenkm geceleri benimkinde de öyle olmaya başladı gece 2 kere uyanır, gündüz 1,5-2 saate 1. uyanınca yapıyor çişini, 2 aylık. Günlük 7-8 çişli bezimiz var
livanurvealpinannesi61 yarenkm 2 aylık için 60 ml az değil mi kendisi mi o kadar içiyor şuan 90-150 ml arası içebilir
1yeniannee yarenkm gece beslenmesi için 2 sefer bana az geldi 2-3 saatte bir beslenmeye devam etmeli diye biliyorum
seloloo yarenkm bugün doktor kontrolümüz vardı sordum. Uyandıktan sonra 1-2 saat içinde yapıyorsa sıkıntı yok aksine iyi bir şey kendisini biliyor uyurken yapmıyor dedi 🥰
yarenkm livanurvealpinannesi61 az evet 90 ml içiriyordum kusuyordu hep miktarını düşürüp denemek istedim şuan kusmuyor