Bebeğim 4 aylık olmak üzre kundak yapmayı çoktan bıraktık ayağımda sallarken kundak yapıyor gibi kollarını sarınca yada elimle tutunca çok rahat ediyor ama yatağına koyarken sarkıyorum çok rahatsız oluyor bence sürekli kollarını havaya kaldırıp pat diye yatağa vuruyor uyurken kundak yapsamm çok mu zararlı bu aralar yana dönmeye başladı