Bebeğim 36 günlük iken sağlık ocağına kontrole gittik. Oğlum 3600 gram 51 cm doğdu. 36 günün sonunda 5400 gram 58 cm olmuş. Çok kilo aldırmışsın dedi. Bende sadece anne sütü veriyorum dedim. Bu şekilde giderse iyi değil dedi. Neredeyse 2 kilo almış dedi. Neden iyi değil onu anlayamadım. Bebeğimde ağlıyordu soramadım da. 1800 gram almış 36 günde. Ben anlamıyorum. Bu bebekler kilo alsa sıkıntılı kilo almasa sıkıntılı. Ne yapacağız? Obez olabilir anlamında mı söyledi, ne anlamda söyledi bilmiyorum. 🤷♀️ Zaten birkaç ay sonra kilo alamayacaklar diş, emekleme vs derken yavaşlayacakta kilo alımı. Valla hiçbirşey anlamadım. Sizce bebeğim fazla mı kilo almış? Ebe var mı aramızda? Yada bu konularda bilgisi olan arkadaşlar var mı?