merhabalar 10 ay 17 günlük bebeğim var hep çok düzenli uyurdu uyuduğu saat belli uyandığı saat belliydi son 10-15 gündür tek uyku yapıyor geçte uyansa erkende uyansa asla 2 uyku yapmıyor tabi haliyle çok uykusu olduğu içinde inanılmaz mızıklıyor gece bile 1 den 2 den önce uykuya geçmiyor uyku sıktığı için bu aylarda bebeği böyle olan varmı atak dönemi mi veya tek uykuya geçişemi hazırlanıyor anlamadım sizde durumlar nasıl