Kızlar bu kez de saatlerce emdi ayrılmadı artık o kadar yoruldum ki sabah 5 dk emip uyuduğu ve hemen uyandığı için şikayet ediyorfum akşam oldu mememe yapıştı çekiyor da görüyorum ama doymuyormoş gibi emdi ağladı uykuya dalmadı emin olamadım yine biberonla sağdığım sütü verdim şimdi de başındayım ya çok şiştiyse ya kusarsa diye.Cidden deliricem ya bu normal mi