Kızlar merhaba oğlumun tam 20 aylık olmasına 6 gün var son bir haftadır yaka iğnem oldu tabiri caizse tuvalete bile gidemez oldum. Önceleri anneanne teyzeyle çok güzel duruyordu bi işim varsa saatlik bırakıp işlerimi halledebiliyordum ki zaten çalıştığım dönemde tüm bakımını annem üstlenmişti ama son bir haftadır asla durmuyor oyun atölyesinde bensiz oyun oynayan çocuk sınıfın kapısı kapandığı anda feryat figan ağlıyor evde ne bir iş yaptırma ne başka bişey direkt kucağıma geliyor. Dün gece annem kaldı yorgunsun beni ilgileneyim sen dinlen diyerek gözü kapalı haliyle bile benim olmadığımı anlayıp çığlığı ağlamayı bastı. Çok bunaltıyor bu durum beni.
İçinizde bu durumu yaşayan var mı ben zaman zaman boğuluyorum gibi hissediyorum çok yoruldum bu düzenden