nihaltepe Sütümü başlarda sağıyordum gayet 40-60 cc arası çıkıyordu tek göğüsten ama artık 2 göğüsten 30 cc zor çıkarıyorum elimle sıkıyorum süt de çıkıyor bebeğim emdiğinde yutkunuyor ama 5 dk civarı emiyor biberon kullanımımız çok arttı o yüzden sanırım akşamları meme reddi yaşıyoruz sütümün azalmasına mı sebep oldu acaba aynı durumu yaşayan var mı
ylnydg nihaltepe emme ile çıkan süt ile sağımla çıkan süt aynı olmaz. Bebek çok daha kuvvetli çeker. Süt de bebek emdikçe artar olabildiğinde emzirin. Uykuluyken verirseniz red daha az olurmuş
ciceksincicek nihaltepe meme emiyorken neden biberonu işin içine kattın kuzum o sağımdan fazlasını emiyordur aktif emiyor mu bez sayısı yeterli mi ?
minikcivciviim nihaltepe bende ayni sıkıntıyı yasadim 58 günlük benimki birkax gün yasadik surekli emmek istedi ama anladim ki en sonunda aç ağlıyordu ve dediginiz gibi kavga ediyordu emiyordu 5 dk sonra bildiginiz kavga ediyordu mamaya basladim hemen 4-5 gun emzirdikten sonra yada bir öğün direk mama verdim sütümü sağdım baktım az hemen takviyelere başladım hamileyken kullandigim multivitamin vardi onu tekrardan duzenli icmeye basladim kahvaltima vs yediklerime dikkat ettim mutlaka yemek yedim cunku gun boyu bir sey yemiyordum neredeyse birde yenide şu e bebekte satilan sut damlasi varya ilk basta ondan kullanmistim yeniden basladim anne cayi vs içiyorum her gun yeniden sutumun arttigini hissediyorum birde bol su. Bol su için stres yapmayın ogunlerinizi atlamayin artacaktir sütünüz yeniden. Cocuk uyuyunca ya uyuyordum yada işlerimi hallediyordum su an cocuk uyuyunca yemek yiyorum
nihaltepe ylnydg çocuğum mememi doğru düzgün emse şöyle bi yarım saat en az doyar belki de işte.. aç kalsa bile memeyle kavga edip bırakıyor anlamıyorum valla
Meret Aynı yaa biberon versem bu kez memeyi istemiyor süt saginca da bi az çıkıyor değişik bı durum aslında emdikten sonra biberon alınca meme reddetmese mama ile desteklicem ama olmuyor bı türlü
nihaltepe Meret ben mecbur kalıyorum aç kalmaması için mama veriyorum gece de emmeye uyanmıyor akşam 8 civarı emziriyorum en son en iyi ihtimal 10 falan sonra sabah 8e kadar emzirme yok
nihaltepe ciceksincicek bebeğim memede az duran bi bebek ve sürekli ağlıyordu artık sütümün gelmediğinden şüphe ediyordum. 1,5 aylıkken bi gece memeyle çok kavga etti neden olduğunu anlamadım ben de mama vermeyi denedim günde 1 defa 30 cc kadar veriyordum başlarda akşam meme tutmadığında. Sonra büyüyünce ve kapasitesi artınca mamanın miktarı da arttı. Gündüzleri meme içiyor ama akşam huzursuzluğu başlayınca meme tutmuyor. Haliyle de az emen bi bebek olduğu için doymuyor mememi tutsa bile. Mecburen mama takviyesi yapmak zorunda kalıyorum.
nihaltepe kelebek671 inşallah şuan her şeyi aldım süt yapabilecek hurma kayısı dut rezene dere otu şerbet anne çayı i mom latte bi de biri şeftalili soğuk çay yazmış onu bile aldım😂
melikegiraymete Bütün yorumlarınızı okudum. Aynı şeyi ben de yaşıyorum. Sizin gibi başladım aş kalıyo diye düşünüp mama verdim. Ama sorun şu ki çocuk 5dk duran memede bile doyuyor. Mide kapasitesi ve isteği o şekilde demek ki. 5 dk emiyorsa 1 saat sonra tekrar 5 dk emmek isteyebiliriz az ve sık yani. Benim de şu an tamamen memeyi bıraktı mama veriyorum 3 gün önce sağmayı da bıraktım. Ama tekrar başlamayı düşünüyorum
kbraemrcsn Aynı durumu bende yaşıyoru. 2 ay 25 günlük. Gündüzleri çok az alıyor memeyle savaşıyor resmen. Aç kalmasındansa mamaya başladım,sağımdan her iki memede de 40-50cc ancak çıkıyor bu dönemde 150cc mama içiyor yetmiyor bol su ile bile çoğalmadı.
nihaltepe minikcivciviim ben de artık yediğime içtiğime çok dikkat etmeye başladım ilk başlarda tazyikli geliyordu sütüm bol diye önemsemedim ama şuan…
maviportakal_ nihaltepe bence sütünüz yeterli benim de 40-50 cc anca çıkardı( 2 aylıkken sağmayı bıraktım) hatta saat ilerledikçe azalırdı da ben de doymuyor diye mama verirdim sonra çünkü saat başı meme isterdi milletin çocuğu emer 2-3 saat acıkma benimki sürekli aç doyuramıyorum sanıyordum ama meğerse bu da normalmiş mama vermesem de bez sayısı yeterliydi belki öyle bir şeydir ben mamayı bırakmadım tabi günde bir kere içiyor dışarı çıktığımda falan rahat ediyorum bebek her zaman daha çok çeker ve makineden makineye bile değişir çıkan süt