busrac10 Bebeğim 7 ay 9 günlük 5. Ayında ek tadımlara başladık. Anne sütüyle devam ediyoruz ama 7 aylık olduk büyük tuvaletini yapmakta çok zorlanıyor. Çok katı ve ceviz kadar anca yapıyor. Aynı durumu yaşayan var mı neler yaptınız?
suheyla92 busrac10 muhtemelen cok fazla ya da yanlış besliyorsunuz. Gereğinden fazla kati gida kabiz yapar. Pirinc unu irmik kabiz yapar. Gunde 1 cay bardagini geçmesin ek gidaniz. Iyilesene kadar da her sabah 1 cay kasigi hindistan cevizi yagi verin cok iyi geliyot
Madamehappyyyyy busrac10 Yemeklerin kıvamı ve içeriği çok önemli zeytinyağ koyuyor musunuz su veriyor musunuz her ek gıda Sonrası?
busrac10 suheyla92 anne sütü ana besin olduğu için her öğün maksimum bir yemek kaşığı oluyor. Zeytinyağıyla destekliyordum ama hindistan cevizi yağını deniycem teşekkür ederim 🙏
busrac10 Madamehappyyyyy evet zeytinyağı illa koyarım. Su günlük alması gereken miktar kadar veriyorum.
cennetsuu busrac10 aynı durumu yaşıyorum bebeğim çok mutsuz sürekli ağlıyor 7.5aylık ne yapmam gerekiyor sizin bebiş düzeldi mi
busrac10 cennetsuu ben bir gün boyunca anne sütü dışında bir şey vermedim tuvaletini yaptı ertesi gün devam ettim ek gıdaya. Ek gıda verdiğim zaman yine zorlanıyor anlamadım bende
busrac10 cennetsuu ben bir gün boyunca anne sütü dışında bir şey vermedim tuvaletini yaptı ertesi gün devam ettim ek gıdaya. Ek gıda verdiğim zaman yine zorlanıyor anlamadım bende
meloni busrac10 o kadar ilerlemedi benimkinin kabızlığı ama ben zeytinyağı kullandım hem yemeklerine kayıyordum bi tık fazla hem de günde 1 çay kaşığı kadar içiriyordum
busrac10 meloni sabah avokado versem bile zeytinyağı ile destekliyorum ama ceviz büyüklüğünde zorlanarak katı yapıyor azar azar
ikiprenses_annesii busrac10 Ek gıdaya başlandıktan sonra her beslenmesine ben bir çay kaşığı zeytinyağı damlatıyorum çok şükür hiç kabızlk yaşamadı o şekilde :)