tugbisssdgshsh İlişki üstünden dokuz gün oldu beta 0.200 Ve 11. Gün beta 0.200 yukselirmi iki gün sonra yine vereyimmi lütfen ya psikolojim bozuldu beni yargılamayın lütfen
kirmizibalikbeachte tugbisssdgshsh ilişkinin üstüne gün saymayı bırakıp adet gecikmeni bekle. Adetin geciktikten 5 gün sonra kan ver, böyle stres olursun 🤷🏼♀️
tugbisssdgshsh kirmizibalikbeachte ama adet oldum ilişki 26 mart oldu adet 28 Mart oldu iki gün sürdü ilişki üstünden hesapliyorum çünkü bir ay var diğer adete
kirmizibalikbeachte tugbisssdgshsh ilişkinin üzerine adet olmuşsun hamile değilsin. Bu ayı iyi değerlendir yumurtlama dönemini takip et en yüksek günlerde mutlaka ilişkiye gir çocuk istiyorsan. Rabbim gönlüne göre versin 🙏🏻