ayseew 13 aylık olacak bizde de öyle maalesef. Bugüne kadar hep yatağında yattı yenidoğanda da dahil. Tatile gittik dönüşte resmen bağımlı oldu. Normalde son uyanışından sonra alırdım yani 4 ten sonra ama bu sefer ilk uyanışında almak zorunda kaldım çünkü asla yatmak istemiyor. Bu arada bebeğiniz nerde yatıyor montessori mi kullanıyorsunuz? Benim bebeğim park beşikte yatıyor da büyük yatağa geçmeyi düşünüyorum da hem yanında bende yatarsam belki alışır dşye