Kızlar oğlum 28 aylık ve araba tutuyor. Arabaya bindiği gibi baygın hale geçiyor kafayı koyup bayılıyor. Uzak mesafe değil doktoruna giderken mesela 10-15 dk yolda bile kusuyor. 2 yıldır zaruri olmadığı sürece hiçbiyere gitmiyorum. Doktoru bi hap verdi onu içirince kısa süreli önlüyor ama önümüz yaz yani çok zor var mı yaşayan bilen??? Bu arada yara bandı yapıştır vs diyenler oldu yok bize çare olmuyor