esrali_34 kirmizibalik_ bize doktorumuz altı aylık kontrolde bebek ortalama 8 kg olmalı demişti tabi doğum kilosu ve haftası da önemli
simseklivekalpli kirmizibalik_ doğum kilosu, her ay aldığı kilo önemli. 4.aydan sonra kilo alımı 400 600 gram arası değişiyor
gkcmr Her bebek için farklı olabilir.sonuçta 2500 gram doğan bebekle 4000 gram doğan bebek aynı kiloda olamaz.önemli olan genelde persentil değeridir
esrali_34 simseklivekalpli kız erkek olması da çok farkediyor , sağlıklı olsun da artık kiloya takılmıyorum benimkisi de çok iştahsız
simseklivekalpli esrali_34 benimki iştahlı. Ölçsek belki benden çok yiyordur ama almıyor, çok şükür sağlığı yerinde. Kan degerlerine baktırın mutlaka. Eksiklik yoksa sorun yoktur
kirmizibalik_ esrali_34 evet internette araştırdığımda da kız bebekler ve erkek bebekler olarak farkediyor
esrali_34 simseklivekalpli kan değerleri iyi şükür yani doktor iyi olduğunu söyledi 😁 ama pek iştahlı değil ,hep öyleydi yani Sağlık olsun artık takmıyorum kabullendim 😊🌸