hifasel merhaba benim bebeğimde böyleydi o zamanlar hatta uyurken horluyo gibi ses çıkarırdı. Normal nefes alırken hırıltılı alır verirdi gecmeyince doktora götürdük bizi kulak buruna yönlendirdi. Onlarda konsültasyon yaptılar laringomalazi dediler. Yani doğuştan trekea biraz gelişmemiş oluyormuş o da ses yapıyormuş nefes alıp verirken. 1 yaşına doğru düzeldi herhangi bir tedavi yapmıyorlar sadece 3 ayda bir takip etmişlerdi. Yani sizinki de öyle demiyorum ama içiniz rahat edecekse götürün🙏 Ben 1 ay burnu tıkalı diye düşünmüştüm hatta bir doktor grip bile demişti ama değildi,🤷♀️