Merhaba. Benim yavrum da böyleydi fakat ben çözümü sabah sekizde kaldırarak çözdüm. Sekizde kaldırıp iki saat oyun mama vs sonra uykuya yatırıyorum. Günde böyle yarım saat de olsa üç bazen dört uyku yapıyor ama akşam dokuzdan sonra gece uykusuna dönüyor. Ve o kadar küçükler düzen seviyorlar ki hemen alışıyor bebikler. Bir haftada bu yöntemle düzene girdik diyebilirim. Evet sabah erken kalkmak beni de yoruyor yalan söyleyemem ama alması gereken gece uykusunu alıyor ve akiam iki üç saat de olsa kendine zaman kalıyor. O üç saat de insana müthiş iyi geliyor. Siz de deneyin böyle umarım çözülür🌹