Tefomom temmuz ve ağustosta doğum yaptım. Bol müslin almak lazım. Ağustosta doğana hiç kısa giydirmedim. Ağustos ortasında doğmuştu, evim aşırı sıcak değildi ki öyle olsa klima alırdım veya klimalı anneme falan giderdim.
Normal sıfır kollu çıtçıtlı badi üstüne ince bir tulum giydiriyordum. Eldiven falan kullanılmıyor zaten tırnaklarını güzel kesersiniz.
Temmuzda doğana kısa kollu şortlu tulum veya tişört altına uzun alt giydirdim bir bazı günler ama akşam yine uzun giydiriyordum.
Müslin kumaştan takımlar da çok rahat oluyor, diktirebilir veya hazır alabilirsiniz.