Miraay_123 tuvalet eğitimine taze başlamış bir anne olarak başıma gelenlerden bahsedeyim tam 1 ay oldu ve şükür bebeğim alıştı çişi hemen öğrendi tabi ilk gün bol kaçırmalı bir gündü özellikle bol bol iç çamaşırı alın baya lazım oluyo ben lazımlık vs almadım ona alışırsa normalden korkabilir diye direk aparat aldım hem klozete götürdüm hem normal alaturka ya ikisine birden alışsın diye bi sorun yaşamadık bebeğimin tek sıkıntısı kakaydı 17-18 gün kakayı saklanarak altına yaptı ağladım pes etme noktasına geldim ama kafaya koymuştum bi kere o beze dönmicem diye 19. Günün de bi anda kakayı söylemeye başladı tabi oyuna çevirdik baya o günden beridir şükür kakayıda çözdük en önemlisi bol sabır o pek bende yoktu ama 😂 çıldırmalı,delirmeli bi dönem valla çok zor haa son olarak ben halıları felanda kaldırmadım zaten halılara hiç bulaşmadı bile bana saçma geliyo bu halı kaldırma olayı Allah yardımcınız olsun 🥰 “beneğim 28 aylıktı başladığımda şuan 29”