oglumbuyuyor Bebeğimin süt alerjisi çıktı Evolvia RP1 mamaya geçtik sütüm az olduğu için ama asla biberon ve mamayı kabul etmiyor kaç biberon denedim istemedi mamadan ötürü galiba nasıl alıştırcam şırınga ile de denedim ağlıyor bebeği 4 aylık
suheyla92 oglumbuyuyor o mamalarin tadi cok kotuymus o yuzden istemiyor bebek vanilya özütü damlatip alistiran vardi ya da azicik pekmez. O sekilde denediniz mi tadini iyilestirmeniz lazim
oglumbuyuyor suheyla92 evet doktorum da yapabilirsin dedi karamel özü vs koydum kabul etmedi şimdi kendi sütümü sağdım biberon la içsin onu da içmedi biberon raddi yaptı önceden hem meme hem biberondu tek memeye döndük şimdi biberon 1 ayda tamamen unutmuş
dyggnc oglumbuyuyor Bebeğiniz kaç aylık benim bebeğim 4. Ayına giricek evolvia rp1 kullanıyorum içmiyor ek gıdaya da geçmedik neyle tatlandırabilirim diye düşünüyorum